tisdag 29 mars 2011

Operationen är över!

Jag har varit i kontakt med sjukhuset. För någon timme sedan fördes Ulf över från uppvaket till en "mellanstation" för övervakning innan han får komma till en vårdavdelning. Enligt sköterskan är han trött, men vaken och har frågat efter vatten. När jag ringde ville han prata med mig och även om han lät sluddrig var han vanliga Ulf, tack och lov. Han ville försäkra sig om att jag hälsade till barnen att allt är OK. Jag får lov att ringa till avdelningen när jag vill, men min plan är att ringa imorgon bitti för att få besked om var jag och barnen kan hälsa på honom. Jag känner lättnad och tacksamhet, fäller några tårar och kramar mina fina barn. Kärlek.

2 kommentarer:

  1. Känns sååå skönt att allt gick som planerat!! Förstår att det varit en jobbig dag! Vi är många som tänkt på er!!

    SvaraRadera
  2. Åååå vad skönt att höra att allt har gått bra! Hälsa Ulf så jättegott från oss! Mvh Maja o Stefan

    SvaraRadera