söndag 31 oktober 2010

Fototriss del 112 - Så här ser det ut där jag är idag

Jag är definitivt ingen höstmänniska, trivs inte med mörker och kyla. Har svårt att hitta inspiration, särskilt när löven blåst av träden och färgskalan mest drar åt gråbrunt. Idag var dock vädret milt, så jag jag tog en promenad för att föreviga min närmaste miljö. Uppmaningen från Helenas fototriss var just att illustrera hur det ser ut där man befinner sig. Hela landet lär bli representerat och det kommer säkert några bidrag från andra breddgrader också - kolla här.



8 kommentarer:

  1. Jättefina bilder.
    Vi har haft mildväder i Götet idag

    SvaraRadera
  2. ....och jag tycker det ser så underbart med glödande löv, lite bister luft och mörker!

    SvaraRadera
  3. Härlig triss du fixat!!! Gillar särskilt den sista bilden. Ljuvliga färger!
    Ser man på hösten genom kameraögat så finns det mycket intressant att fota!!

    SvaraRadera
  4. Helt klart plus i kanten för cykelbilden, det bara för att det är så himla kul att ösa på i skogen! Fint trissat!
    --
    http://www.spisat.se/2010/10/dagens-fototriss-sa-har-ser-det-ut-dar.html

    SvaraRadera
  5. Inspiration eller ej, det blev ju en fin triss på dagens tema.
    Undrar om engelsktalande människor skulle tycka att platsen "Puketorp" låter lite märkligt. :-)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder. Gillar att cykla så blir glad av den bilden på sitt sätt, men de röda löven blir favoriten

    SvaraRadera